نکاتی در مورد کارآفرینی
 
کارافرینی و موفقیت mehdi omidi

نا اميد نشويد:·

اگر دسترسي پيدا كردن و رسيدن به اهدافتان شوخي آميز نيست، پس چرا نسبت به آن نگران هستيد؟ اجازه ندهيد تا تصوراتتان شما را از رسيدن به سوي عالي ترين و بزرگترين روياهايتان منع كنند و شما را از پاي درآورند.· بنابراين توانائيهاي خود را محدود نكنيد و آنها را به سوي رسيدن به اهداف عالي سوق دهيد. اهداف خود را نمايان كنيد و براي رسيدن به آنها تلاش كنيد. سازماندهي كردن اهداف،· يك فعاليت مطلوبي مي باشد كه شانس شما را در رسيدن به اهدافتان و حتي در رقابت كردن و رسيدن به اهداف بزرگتر سوق مي دهد.

و اگر شكست بخوريد؟ دوباره برخيزيد و تلاش كنيد و اهداف جديد براي خودتان ايجاد كنيد. و هميشه بگوئيد " ما اهداف· بي شماري داريم و براي دستيابي به آنها ممكن است شكست بخوريم "

به عنوان مثال بسياري از مردم در ذهن خود موانع بزرگي را در رسيدن به اهداف خود مي بينند و از آنها مي ترسند، همين ترس باعث مي شود كه آنها يك شانس خود را در رسيدن· به اهداف خود از دست دهند، و همانند سدي باعث مانع شدن آنها،· از رسيدن به خواسته هاي حقيقي آنها مي شود.

برنامه ريزي براي رسيدن به موفقيت:

بطور ساده تر،· هدف، چيزي براي بدست آوردن است،· اما اهداف، قدرت شركت پذيري براي رشد يك كسب و كار موفق را افزايش مي دهد .

روند دسترسي به اهداف،· شما را به فكر كردن· به اين كه چه چيزي از كسب و كارتان انتظار داريد و چگونه ممكن است اهدافتان آمادگي رشد را پيدا كند ،مجبور مي كند .

اين روند راهي براي رسيدن به افزايش در آمد و دارايي ارائه مي دهد كه مي تواند شانس شما را براي به دست آوردن اهداف افزايش دهد.

اهداف اغلب چار چوب كاري كه مطابق با آن كار كنيد را نشان مي دهند. اين گرايش باعث افزايش تلاش و كوشش شما در جلوگيري از وقايعي كه مانع رسيدن به اهدافتان مي شود، است.

مهمترين قسمت چار چوب كاري،· برنامه ساعات كار مي باشد . يك هدف خوب داراي زمان بندي مي باشد و مي تواند بطور عميقي روي عمل شما تأ ثير گذار باشد.· براي نمونه اگر شما بعد از پنجاه سال به هدف خود نرسيد ، در سن 51 سالگي برنامه ريزي شما رشد نخواهد كرد. هيچ اشكالي ندارد كه مقصد شما طور ديگر ظاهر شود.

در آخر اهداف خود را داخل كاغذ بنويسيد و آن را بصورت تابلوي اعلانات در مكاني كه هر روز مي بينيد مثل ميز كارتان ، آيينه حمام،· روي يخچال قرار دهيد. شما شايد فكر گنيد اهدافتان به مدت 5 ماه يا 5 سال در ذهن شما بافي مي ماند اما يك نوشته كتبي مي تواند بطور شگفت انگيزي شما را در رسيدن به اهدافتان كمك كند.

ايجاد كردن اهدافي كه ارزش رسيدن به آنها را داشته باشد:

زماني كه اهداف جديدي را دنبال مي كنيد، آن اهداف خصو صيتهاي زير را دنبال مي كنند:

1- اختصاص دادن: اگر هدف خاص باشد شما بيشترين شانس را براي بدست آوردن آن داريد " افزايش سرمايه هدف اصلي نيست .

2- خوش بيني: اهداف بايد مثبت· و متعالي باشند. رسيدن به امنيت مالي باعث مي شود كه انرژي بيشتري براي رسيدن به اهداف خود داشته باشيد.

3- واقع بيني: اگر شما هدفتان را براي بدست آوردن 100000 دلار در هر ماه انتخاب كنيد وقتي نتوانيد اين مقدار را حتي در يكسال بدست آوريد، در نتيجه آن هدف وافعي نيست. با برداشتن قدمهاي كوچك در شروع كسب وكار مانند افزايش درآمد ماهيانه 25%· مي تواند مفيد تر باشد. ابتدا اولين هدف بدست مي آيد سپس شما مي توانيد هدف بزرگتري را دنبال كنيد.

4- فكر كردن كوتاه مدت و بلند مدت: اهداف كوتاه مدت در طي چند هفته تا يكسال بدست مي آيند. اهداف بلند مدت مي توانند در طي 10 تا حتي 20 سال بدست آيند. اهداف بلند مدت بايد بطور قابل توجهي بزرگتر از اهداف كوتاه مدت باشند اما بايد واقع بينا نه باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید...امیدوارم که مطالب واسه شما مفید واقع شن
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کارافرینی و موفقیت و آدرس karafariini.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 172
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 808
بازدید کل : 23608
تعداد مطالب : 311
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



سخنان بزرگان



Add me to yahoo




فیلتر شکن








http://www.IraniTopSite.com , ايرانی تاپ سايت
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




 
 
 
PageRank