7عادت آدم‌هاي موفق
 
کارافرینی و موفقیت mehdi omidi

برگه کارهايي که بايد فردا انجام دهيد را يادداشت کنيد و آنها را برحسب اولويت طبقه‌بندي کنيد. مي‌توانيد اين ليست را در طول روز همراه خود داشته باشيد. اگر هيچ ايده‌اي در مورد کارهايي که فردا مي‌خواهيد انجام دهيد نداريد، مطمئنا وقت زيادي از دست خواهيد داد. وقتي نمي‌دانيد چه کاري داريد يا کِي مي‌خواهيد آن را انجام دهيد، مشکلات بيهوده بسياري جلوي پايتان سبز مي‌شوند و همه چيز به کندي پيش خواهد رفت. مطمئنا برنامه‌ريزي در مورد تمام کارهاي روزانه امکان‌پذير نيست اما به هر حال يک برنامه‌ريزي مقدماتي که تنها چند دقيقه زمان مي‌برد مي‌تواند از هدر رفتن حداقل يک ساعت از وقت شما در روز جلوگيري کند!

مرتب ورزش کنيد

تحقيقات نشان داده کساني که به طور مرتب ورزش مي‌کنند، انرژي بيشتري دارند! فرمول ساده‌اي در اين ميان حکم‌فرماست. انرژي بيشتر يعني به دست آوردن سريع‌تر بيشتر آن چيزهايي که مي‌خواهيد.

رژيم غذايي‌تان را اصلاح کنيد

شايد فراموش کرده‌ايد که وقتي يک غذاي سالم حاوي پروتئين، مواد معدني و ويتامين با چربي و نمک کم مي‌خوريد، بدن هر چه مي‌خواهد جذب مي‌کند و سالم و قوي مي‌شود، در نتيجه شما انرژي کافي براي انجام کارها در طول روز را داريد اما وقتي به بدن مواد مورد نيازش نرسد، شما دچار خستگي زودهنگام مي‌شويد. اکثر آدم‌هاي موفق زماني را در طول روز به پختن و خوردن 5 تا 6 وعده غذايي سالم و غني از مواد مورد نياز بدن اختصاص مي‌دهند و دور رستوران‌ها را که غذاهاي پرکالري و فقير از موادمعدني، ويتامين و... ارايه مي‌دهند، خط کشيده‌اند.

وقت کمتري را به تلفن و چت اختصاص بدهيد

مکالمه‌هاي تلفني شخصي بدترين نوع مکالمات هستند و دليل اصلي کمبود وقت در روز به شمار مي‌روند. اگر شما دوست داريد که مقداري از زمان‌تان را صرف صحبت با دوستان‌تان پاي تلفن کنيد اين زمان را به اوقاتي موکول کنيد که کارهاي مهم روزانه‌تان به اتمام رسيده است، در ضمن بهتر است براي تلفن محدوديت زماني تعيين کنيد، به‌طوري که تنها 5 دقيقه مهلت حرف زدن داشته باشيد و پس از اتمام آن تلفن قطع شود. اگر جزو آن دسته از افرادي هستيد که فکر مي‌کنيد بايد حتما هر روز به خانواده يا دوستان‌شان تلفن بزنند و احوال‌شان را جويا شوند، توصيه مي‌کنيم اين عادت را يک روز در ميان کنند يا تا حد ممکن دقايق مکالمه‌شان را کاهش دهند!

سريع‌تر باشيد

برخي از افراد کارها را آرام و کند انجام مي‌دهند، در حالي که اگر تنها کمي حس کنند کاري که انجام مي‌دهند اورژانسي است و سرعت خود را بالا ببرند، حداقل يک ساعت در روز وقت اضافه خواهند آورد.

مريض نشويد

يک قانون کلي وجود دارد: اگر زماني را براي خوب بودن اختصاص ندهيد، بيمار خواهيد شد! ورزش کنيد، غذاي سالم بخوريد و به سلامت خود اهميت دهيد! اگر از گوشه کنار وقت‌هايي که به خود اختصاص مي‌دهيد بزنيد تا بيشتر کار کنيد، به جاي آنکه پيشرفت کنيد، در طول زمان به تدريج پسرفت خواهيد کرد. اگر مراقب خود نباشيد، ممکن است مريض شده و روي تخت بيمارستان بيفتيد. پس مراقب خود باشيد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید...امیدوارم که مطالب واسه شما مفید واقع شن
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کارافرینی و موفقیت و آدرس karafariini.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 746
بازدید کل : 23546
تعداد مطالب : 311
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



سخنان بزرگان



Add me to yahoo




فیلتر شکن








http://www.IraniTopSite.com , ايرانی تاپ سايت
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




 
 
 
PageRank